Nonsens...

Sitter hemma hos Johanna, hon duschar just nu och jag gosar lite med Casper,  asså tror inte Johannas E bokstav funkar så bra ller????? aja.. iaf. tror Casper stavas md C? eller? vet inte.

Jajaa, har vart i stan md mamma idag,
hon köpt torrschampo till mig. Men duschad nyss så kan inte prova det än, men längtar tills jag ska få prova det :S Ska göra det snart iaf.. typ.. i övermorgon?

Ååh Är fortfarande inte trött! eller jo det är jag,
men kan inte sova. Har en tung sten i bröstet. Då är det skönt att ha vännr som hjälpr än. Tack för det!

Ida var med här innan en liten stund.
Vi kollade på nått xtremt intressant, nämligen tjockisar som skulle fettsuga sig ellr operera bort hud och sånt. Gillar att kolla på det. Gillar också att kolla på sånna som förstorar brösten eller lyfter ansiktet och sånt, fast gillar mest att se före och fter bilderna, de andra är rätt ointressant, men så jävla grymt hur mycket man kan förändra md utseendet nu för tiden!

Aja, ska väl försöka bli lit tröttare nu så jag kan somna nån gång,
börjar bli frisk nu så om vädrt är bra imorgon så ska jag jobba! Hoppas inte för bhövr nog egentligen en dag till på mig minst att bli frisk! Har ingen feber längre men hostan och snuvan är kvar och det är jobbigt!

peace!




(........jobbigt.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHa vilken normal människa duschar kvart i 3 på natten? men var tvungen! Nej han stavas med K! :( min lilla kasperbebis.. och jag vet, min E tangent är hlt jävla fuckad!!! men hoppas inte du jobbar imorgon!:( åhhh gillar när du sover här, man kan bara prata, prata, prata, prata utan o veta att du måte hem om en stund ÄLSKAR DET!!!!!!!!! jag ska se till att din sten försvinner:) PUSSPUSSSSS lilla hjärtat

2009-08-11 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0