Intressant...

Ååh, varför kan inte LOST börja igen? Eller varför kan det inte komma en ny underbar serie som upp till kamp?? Måste kolla på någonting känner jag! Jag gillar ju inte film, men bra serier där emot kan jag följa slaviskt! Kan sitta och kolla på avsnitt efter avsnitt i flera timmar utan att tröttna! Dock tröttnar jag lätt när serierna ska ha hundra års paus!!

Och på tal om hundra års paus, när fan kommer In treatment tillbaka??
Asså tänker på den serien minst en gång om dagen, därför jag nämnt den här i bloggen en miljon gånger antagligen. Fattar inte varför inte resten av hela världen är lika besatt av den serien som jag är, hur kan man inte älska den?

Åååh, om jag nu inte ska få se på något som är intressant så vill jag iaf. prata med någon!!
Eller inte prata, vill disskutera! Känner för att snacka i flera timmar om något intressant ämne! Haha, har tråkigt tror jag bara.

Ska dricka min juice och prata med Johannis på msn nu. Puss




Är föresten dessutom sugen på lite ny bra musik, kan ja få de eller????

Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Tack för igår när jag drabbades av ett infall av mitt insane anfall. kram mor

2009-08-24 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0