Tack för den Johanna&Ida

MEN ÅH!!! (Asså undrar hur många av mina inlägg som börjar med "åååååh" ?!) Alltså har börjat hosta som en jävla galning, varför undrar man? Nej det undrar inte jag, för jag drack av samma flaska som Johanna och Ida innan dom jävla sjuklingarna. Så jävla typiskt, kommer säkert bli sjuk. Ida och Johanna sa till mig att jag kommer bli det men jag svarade med självförtroendet på topp att "neej neeej, jag har braaa immunförsvar.." eeh, jo jo, hostar ju som fan nu bara någon/några timmar senare. Kliar i halsen gör det också! Vill bara inte bli sjuk! Inte nu till helgen, snäääälla!!

Jaja, det var bara det jag ville säga, så ni alla vet vad som händer med mig liksom, mina tusentals läsare :G he..he..he...

Kommentarer
Postat av: antonia

akta så du inte får halsfluss, de fick jag :S

2009-08-06 @ 21:10:50
Postat av: Ida

antonia menar: svininfluensan



man ska helt enkelt inte dela slem med mig och johanna, det är som att dela på sina kroppsdelar.. LIVSFARLIGT?!?!

2009-08-07 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0