Tills jag skaffar mig ett liv...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Yes I do.
Har du sett din bästa vän gråta? Yes I have
Vad åt du senast? ååh, känns som det var så längesen så jag inte ens minns, men jag minns faktsikt.. Det var Thai mat från Skogstorps thai ställe med Ida.
Har du fått någon komplimang idag? Ehh, det skulle jag nog inte påstå att jag fått. Snarare tvärt om..
Har du varit med i en rättegång? jahopp det har jag.
Är du polare med grannarna? Jaja! Mer eller mindre :)
Vilka språk talar din mamma? Svenska, Svengelska, medecin latin.. :S
Vilka länder har du bott i? Sweden!
Senaste piercingen? Senaste å senaste, enda. Naveln.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hmm.... Vet inte, och har inte hjärna till att tänka efter just nu.
Gay? Javisst, men jag är inte det.
Har du däckat/spytt för att du druckit? Inte allt för många gånger iaf..
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej det har jag ju inte, snäll flicka som jag är :)
Suger det här? Ja, fattar inte vad jag håller på med?
Har du varit på stranden? Vem som bor i Falkenberg har inte varit på stranden?
Har du haft en stalker? En mycket duktig stalker isf. som vet hur man gömmer sig. :)
Minns du din/dina musiklärares namn? Christer, Lukas... det är väl dom isf? Tror inte jag haft fler.. Om man inte ska räkna med Habibbi! :D hahah!
Hur bra är din syn? Bra tills jag får gråstarr pga. solande. :(
Har du varit på ett party? Aldrig någonsin...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Ja det skulle jag väl kunna tänka mig.. Tänker mig det just nu..
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Ja jag skulle väl kunna förstå dig, han är smart och rolig. :)
Har du varit utomlands? Jaa...
Har du sett din bästa vän naken? Jaaa...
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har bara vart på bröllop en gång och då låg jag i mammas mage. :)
Var är dina syskon just nu? En är nånstans i Grekland, en är nånstans i militären, och en är nånstans där hon bor.
Vad var den senaste drömmen du minns? Åååh, orkar inte tänka alltså..
Vilken tid gick du upp i morse? Typ kanske 13:30 nånstans kring där,..
Vad ska du göra i helgen? Orkar inte fundera över det heller alltså.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det står faktsikt bara " :-) "
När va du riktigt sjuk senast? Ehh riktigt sjuk minns jag inte.
Vem är den senaste kändisen du tog på? Tar på mig själv varje dag..
Vad finns i din bakficka? Ett systembolaget kvitto :S
Har du färglinser? Har inga linser alls..
Vad gjorde du kl 2 inatt? Diskade.. :S
Vad är det första du gör på morgonen? Går och lägger mig vanligtvis..
Vad ska du göra efter detta? Skaffa mig ett liv..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0