Upp till kamp!

Jaha! Ännu en dag på jobbet... i det fina vädret... men bara imorgon med! Sen är jag ledig i helgen! tror jag iaf.. Hoppas, HOPPAS PÅ BRA VÄDER DÅ!! Ska fan sola, är så jävla blek just nu. Helt otroligt, har aldrig vart såhär blek i början av Augusti.Möjligt vis när jag var liten bebis.. men det är historia.

Har precis kommit hem från Johanna,
har fått lite kläder av henne! YES! As fina, älskar att hon har bra smak på kläder, är så lycklig nu, behövde en snygg långarmad och har nu fått en också som är as fin! YES!! haha!

Härligt med helg snart, tycker att denna veckan har gått as fort,
helt plötsligt vaknade jag imorse och så är det bara en dag kvar till fredag?! helt sjukt ju. Men bra.

Är mätt som en plätt, åt både frukost och middag idag, japp,
har satsat på att gå upp lite i vikt nu, så äter som fan. Vill att kläder ska sitta snyggt på mig! och vill kunna använda mina gamla bhar igen! helt sjukt hur mycket jag gått ner i vikt, fattar bara inte hur, äter fan chips och dricker cola varje dag! Minst 5 dagar i veckan iaf.

Men men, det kommer nog med vintern,
när jag behöver lite hull som värmer mig om vinterkvällarna. hihi, om jag var rik skulle jag längta till hösten, finns så mycket snyggt man kan köpa! men nu är jag inte rik så jag har gärna sommar i ett halvår till! minst!

Nu ska jag kolla på 3:e avsnittet av Upp till kamp
om det har kommit ut på SVT/play Jävligt bra serie faktsikt, är helt fast! Synd att det bara är 2 avsnitt kvar, men ska bli kul att se hur den slutar. Ett tips från mig till er, kolla på Upp till kamp!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0