Ida och Johanna!

Ååh, nu loggade Johanna in på facebook! Tack och lov, vet att jag inte kommer kunna sova på tre år så bra att jag kan få prata med henne undertiden jag är vaken då! Alltså när jag tänker efter, så är jag så glad att jag har mina underbara vänner. Har många kompisar som jag tycker jätte mycket om, men de vännerna jag älskar och som betyder mest och som är de enda människorna som jag säger allt till, det är Ida och Johanna.

De är också de enda jag umgås med på vardagarna
. Har inga andra vänner jag umgås med utan att man festar. Men det behövs inte, dom är allt jag behöver.

Med Johanna kan jag prata om allt, och speciellt om kärlek och allt vad det innebär. Jag har inte vart kompis med Johanna så länge, inte så som vi är nu, men ändå känns det helt naturligt att blotta sina mest privata tankar med henne. Problem, dilemman, roliga stunder, dåliga stunder.. (och hon kan förhoppningsvis prata om det med mig med, men nu handlar detta om vad mina vänner är för mig..)  vi tycker dessutom om att göra samma saker, dvs käka chips och dricka pepsi på vardagarna, och festa och ha roligt på helgerna, och sitta vaken vid datorn och chatta hela nätterna!

Ida har vart min bästa vän sedan 9:an och är den vän jag haft längst,
vi har klarat oss igenom stora bråk, eftersom både Ida och jag kan ha problem med att släppa stoltheten ibland, men alltid hittat tillbaka till varandra, vad det än gällt, och jag är säker på var jag har henne och att jag har henne (..och hoppas att hon är säker på mig med, men som sagt, detta handlar om vad mina vänner är för mig..) Jag kan alltid vara med Ida, hur trött jag än känner mig eller hur lite jag egentligen vill träffa någon för det är så naturligt. Vi gör kanske inte alltid så mycket, vi kanske inte alltid pratar men jag kan slappna av med Ida och jag mår inte bra om jag inte har en stabil relation med henne. Med Ida kan jag vara mig själv, och vem jag vill.

Så bara så alla vet så är dessa två tjejerna världens bästa och jag älskar dom verkligen, även om jag inte ofta säger det såhär vackert till dom. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

var det svårt att skriva detta? Det brukar dock alltid vara lättare att skriva än att tala om känslor :D lilla gullisen.. du är också bäst i världen!! YOU KNOW IT!! var tvungen med engelskan:S mer drivande som sagt :S hahahah ÄLSKAR DIG MEEED!!! världens bästaste vän!!!

2009-08-25 @ 04:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0