what?

Fan vad jag är trött! Har vart trött hela dagen men nu är jag riktigt trött. men det är bara bra tänkte jag, eftersom jag ska lära mig att sova tidigt, men smart som jag är sitter jag nu och häller i mig kaffe.. åååh!!

Jaja, kände för en promenad så gick hem från Johanna till skogstorp
, Ida kom joggandes och mötte mig typ mellan Statoil och skogstorp så gick vi till skolan och pratade i några timmar, det var trevligt, vi har inte träffats på länge då Ida är arbetsnarkoman så vi hade lite att ta igen.

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra, kommer inte kunna sova de närmsta timmarna
så kanske kan leta upp nått på SVT play och kolla på? Min favvo hemsida av alla play sidor!

Tack och lov att playsidorna finns eftersom jag är lite rädd och paranoid att åka in i fängelse
så vågar inte tanka ner något. Då e det ju bra att man kan kolla gratis på internet.. Synd bara att pappa har snott min dator så jag får sitta på hans laptop som är så jävla liten skärm på.. men men, jag överlever, är inte så kräsen faktsikt..

Nu ska jag kolla runt på facebook lite innan jag hittar nått bra på svtplay:) shu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0