Det doftar bullar

Idag har jag och Tobbe vart så flitiga så! Först gick vi upp så tidigt som 10:30 trots att vi inte somnade förrens efter 6 imorse, sen gick jag och diskade en hel del tills jag blev för hungrig för att orka med de sista, då gjorde vi gröt till frukost och efter den fortsatte Tobbe med resten av disken.

...ja visst låter detta som en lovande dag?


Vi fortsätter med att slänga fram mjöl, socker, mjölk, margarin
och allt vad det kan ha varit och börjar baka inget mindre än bullar! Visst låter det husligt och fint?

Efter tre plåtar med mer eller mindre lyckade bullar
så slutar vi inte! Nej vi diskar upp allt ytterligare en gång och börjar laga middag.

..det låter som ett skämt.
Kan man vara såhär duktig och huslig? Kan JAG vara det? tydligen.

För i ugnen ligger nu alltså 4 stora potatisar inlindade i folier
som vi efter TVÅ jävla långa timmar kan avnjuta tillsammans med lite skagenröra och två olika kryddsmör som vi (Ja jag vet, det är otroligt) själva har gjort!

pheeeeeeeeuuuw!


Vilken super dag.
Och som sällskap under dagen har jag haft tre söta damer på besök dessutom. Ida, Johanna och Johanna gästade mig här i mitt bulldoftande hem men nu har de alla åkt hem till sitt igen och jag får äntligen datanörda mig lite.

Hoppas de går något bra på TV sen,
för.. ja? Har jag inte sagt det? Det otroliga har hänt. Det finns nu mera TV kanaler på Rörbecksgatan 15B. Yes. Vi har skaffat boxer!

Nu ska jag snoka vidare runt på facebook (och imorgon har jag en arbetsintervju till.)


Nu fattas bara fred på jorden. :) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en soft dag gumman. Hoppas intervjun går bra. Puss/ Mor

2009-12-16 @ 00:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0