20 år och en bättre kvinna, på alla vis.

Åhhhh, idag är jag bakis, ont i huvet, hungrig och 20. Det är vad jag är idag, 20 år! YES, kan reta IDa nu den lilla tonåringen, awww.. lillen... hihi...

Igår hade vi lite förfest här, Tobbe, jag Martin och Ida, Ida gick rätt tidigt, och vi andra blev inte så krogen sugna så vi stannade här hela kvällen, men det var trevligt, som vanligt i det gröna rummet.

Och vad har hänt med mig nu då? 20 år som jag är? Jaa... jag har ju först och främst blivit mognare, absolut, mogen som en äkta vuxen 20 åring, sen såklart snyggare, vaknade upp igår och såg as fräsh ut.. smartare, absolut något jag blivit, märker att jag har kommit fram till en hel del smarta saker de senaste timmarna som jag aldrig skulle klara av att komma fram till som en simpel tonåring.. Sen har jag såklart blivit starkare, är stark som en vuxen kvinna, nu.. Shit, det är så himla mycket skillnad nu, från förr. Jag är inte mig själv längre, en helt ny kvinna, det är vad jag är.. efter 20 år är jag en helt ny kvinna.

Jag och pappa åkte till Långås igår för att beställa tid för tattoo, Mattias ska tattuera mig i April, men ska ringa och höra efter exakt datum typ idag.. eller imon.. eller nått... SÅ VAD SKA JAG GÖRA?? måste komma på det nu ju, det är ju inte såå värst långt kvar till april :)

Bilder från kvällen kommer senare.. om jag fattar hur man lägger in dom, Puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0