God vin och lost nytt år

OH MY GOD!! Har precis kollat på 4 avsnitt av LOST! Är så jävla spännande nu tycker jag, vill bara veta ALLT nu, orkar inte massa mer avsnitt, massa mer säsonger, vill att det ska vara bara ett avsnitt kvar och där ska jag få veta allt! allt om siffrorna som man fortfarande inte fattar nått av, och allt om tiden som går hit och dit, vill bara veta! Tyckte det var så spännande att Jin träffade fransyskan när hon var ung och med barn, omg VILL se mer!

Men, strunt i LOST nu... Jag ska iaf. försöka tänka på något annat.. just nu är jag hemma hos mamma och pappa i skogstorp och ska snart lägga mig och sova för är riktigt trött. Vi käkade en jätte god middag, med min favorit sås: Ädelostsås, ÅH kan äta så jävla mycket sån sås utan att någonsin tröttna. Kan äta det som soppa om du vill, och till maten så hade mamma såklart köpt mitt favvo vin :G ÅH ÄLSKAR DET MED!

Förresten så sitter jag på mammas och pappas dator nu och här hittade jag två bilder på mig och Tobbe från julafton så slänger in dom.





Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0