Karma is a bitch

Idag när jag var ute med Märta tänkte jag att jag skulle njuta lite extra av solen och att våren är påväg, (för plötsligt mitt i min sommmar så kom det ju snö, så tydligen är det inte sommar än...) så jag gick en extra lång runda med henne, eller extra lång.. kan man säga så när den ordinarie rundan är, inte ens en runda, utan en kort kort sträcka?

Hur som helst, så gick vi och njöt båda två av det härliga vädret tills Märta ska skita såklart, först mår jag väldigt illa, men sen blir jag också ledsen, asså inte värsta lipsillen sådär, men ska ju njuta av naturen och så låter jag Märtas hundskit ligga kvar där på marken och stinka, men har ju inte ens några påsar med mig, och hade jag haft det så hade jag inte plockat upp det ändå, sån e jag liksom.

....så fick ju såklart lite dåligt samvete (första gången jag får det för att lämna lite hundskit på marken...men ändå,) men vad händer då? typ 5 sekunder senare kollar jag ner på min sko och får till min förfäran (heter det så) se hundskit på min sko!?

Så jävla typiskt, men men, somliga straffar gud på en gång.


(fett mycket paranteser i detta inlägget va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0