köttbullar och mackaroner.

Igår var jag med Ida på förfest hos Ebba och Amanda, kan aldrig fatta att dom är syskon, fattar inte det nu heller fast jag vet. men så är det. Kul var det iaf. men har träningsvärk efter limbon som jag förövrigt vann, eller kom iaf. delad 1:a plats med Ebba. iofs. var vi typ bara 4-5 som tävlade så det kasnke inte är så jävla mycket att skryta om ändå.


Jag och Ida

Men sen när vi skulle dra så åkte vi taxi till stan som såklart är fett sen, han sa att vi skulle få rabatt efter att jag och Ida klagat, men när vi var framme så sa han att vi inte skulle få det längre?? att det inte var hans fel?? öh! så jag ville att vi alla skulle rymma, och gjorde det också, men det var tydligen någon som inte rymmde och betalade för kalaset, så får la ge en peng till den bruden då..


Fixar och trixar

SEN så skulle jag och Ida gå hem, för jag ville inte till krogen, men vi orkade såklart inte gå hem så Idas pappa kom och hämtade oss, och då kollade vi på mamma mia hemma hos Ida, och fattar verkligen inte varför folk älskar den filmen? Har aldrig hört något negativt om den filmen förr, men den är ju fan inte bra?! tyckte den var bara jobbig, som att kolla på massa dåliga musikvideor till Abbas låtar med sämre röster... blä, det var ju typ: en låt, två repliker, en ny låt, två repliker, en ny låt, HELA TRE repliker, ny låt, ingen replik alls, ny låt.. AND SO ON. tråkigt.. Filmens story var ju inge vidare den heller... åååh.

Nu så är jag hemma med Tobbe igen efter 2 nätter i skogstorp, gött känns det, men saknar min säng ju! PUSS, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0