MEN FUCK YOU TELIA!!!

Är lite lagom (för att underdriva) arg just nu. Har ju som bekant skaffat internet från telia och vad händer helt plötsligt idag när jag sätter mig vid datorn? ALLT GÅR AS SEGT! och med as segt så menar jag att en bild på bilddagboken laddar på ungefär 5 minuter... spela på king.com (som jag är rätt så besatt av) går inte alls, och nerladdningar tar ungefär sådär 21 dagar... ÅH!!!!!

Jag går in på bredbandet för att kolla vad som står och hittar då detta meddelandet från telia:

"Du har överskridit gränsen 5 GB datatrafik för denna månad. Resten av månaden får du högst en hastighet på 57 kbit/s.
Hälsningar Telia"


SKOJAR DOM MED MIG ELLER???? JAG ÖVERSKRIDER LA FÖR HELVETE VILKA GRÄNSER JAG VILL!!! VARFÖR HAR INGEN SAGT TILL MIG ATT JAG INTE FÅR GÖRA DET DÅ??? TROR DOM JAG HADE KÖPT DETTA FITTINTERNETET OM JAG VISSTE DETTA ELLER?? ÅH NÅGON SKA DÖ IMORGON (nej förlåt, menar inte dö, men någon ska jag ta ut min vrede på!)

Fyfan vill bara skrika just nu :@

Men men, har iaf. tryckt i mig en burgare idag, skulle först äta på burger inn men som vanligt fattar ju inte jag att dom har stängt på måndagar (VAFAN HAR DOM DE FÖR???) så det blev en äckligare burgare på entill pizzeria istället. är SÅ ARG.

De enda bra med denna dagen har varit att handla på ICA med Ida.
....och att Vivi la in bilderna från pop quiz som jag skrev om för ett tag sen.


Tack för att du räddar min dag Ida :]


Tack för att du laddade upp bilderna Vivi. :)


Tack för att jag får lägga mig och sova bredvid dig nu Tobias. :*


Tack för att jag inte har träffat dig på ett tag Sune :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0