Oh, oh, oh, oh, oooh....

Hade Led Zeppelin - DY'er maker på huvet innan idag, så sen så ville jag börja sjunga på den igen, men glömde helt bort hur den gick, hjärnsläpp liksom, så istället får jag Sean Kingston - me love på huvet, den går ju ungefär likadant..
Istället för "oh, oh, oh, oh, oh, you don't have to go-o, oh, oh, oh, oh..." så går den "oh, oh, oh, oh, oh, why did you have to go-o, away from home.." så jävla stulet.. helt samma melodi med.. typ.. men men....

Om inte mer än 2 dagar fyller jag hela 20 år, och det suger att jag inte har pengar att fira det med, men på något vis ska jag väl ändå kunna firra lite vin eller nått för att ta mig ut på.. får se hur det blir med det.

Dagens högsta önskan är iaf. att få pengar till något helt annat än alkohol, nämligen en frisör!! Jag behöver klippa mig.. mitt hår är så äckligt fult att jag vill dö helst av allt.. men eftersom det inte känns som ett bra allternativ får jag väl helt enkelt bara sätta upp de i en hårklämma och vänta till på måndag, då ska jag och Tobbe nämligen tjäna ihop lite pengar på att packa väskor åt Arla, GÖTT! Så dom kommer jag nog lägga på en frisör skulle jag tro.


Fuck you! snart 20! WOHOW!

Men nu, TIBIA! haha-gahaÖJsgjdölh ... :( patetiskt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0