This is the I-N-T-E-R-N-E-T ge-na-ra-tion, see?

WOHOW!!! Gissa vem som har internet?! JAG!!! Så jävla gött! äntligen han jag hänga här hur mycket jag vill, nästan iaf :) Ja, en söt och fin liten guldig dongel (eller va de nu heter) från Telia sitter här på datorn nu och förser mig med bredband som jag bara kan njuta av. Har fått några jobb sökta nu med så allt känns gött.

Har precis vart på klitterbadet och simmat 1500 meter, sjukt gött känns det, ska nog simma imorgon med tror jag. Var längesen jag simmade nu, typ en vecka sen tror jag, och jag som skulle simma 3 gånger i veckan, hrmm.. aja, men har faktiskt haft en del att göra i veckan men nu ska jag försöka simma 3 gånger i veckan igen.

I torsdags var jag, Tobbe, Ida, Vivi och Tili på popquiz, vi sög men vi hade kul ändå.. minns inte om vi tog några kort men tror Vivi kan sitta på dom isf. så slänger upp några när hon gör det då.

Och i lördags skulle jag och Tobbe sitta hos Andreas och förfesta lite med hans kompisar, men sen ville Ida och Johanna komma hit och förfesta lite, så då skulle dom göra det i vårt gröna lilla rum, och även Angelica sen med, och då lockade tjejerna mer än killarna för min del, så det blev att jag satt här uppe med dom jag med, Och Tobbe med för den delen, och det blev ju såklart kul, kan man ha annat än kul i vårt gröna lilla rum?


En snygg kille i en soffa :)


Det gäller att fladdra med läpparna, och skaka på huvet, och sånt som får ansiktet att se rätt så mysko ut på kort.. Sånna kort osm man antingen älskar eller ångrar som fan att man tog dagen efter :S


Sen när låten rus, som vi alla känner igen från systembolagets reklam "när vinet flöder i de fyllda glasen...." så började vi alla dansa, och jag och Ida som drack vin kom på att vår nya "vindans" passar utmärkt till den låten, vindansen går ut på att dansa lugnt, fint och flummigt med ett fyllt glas vin i luften utan att spilla!


Sen drog vi in till Andreas ett tag där vi spelade Alias lite, men såklart fattar ju inte killar hur man spelar Alias utan att fuska :@ Specuellt inte Joel och Daniel, så visst vann dom kanske med typ 3 steg före mig, Martin och Andreas, men det var bara med fusk så det så!


MEN MEN! det var en trevlig kväll.. På fredag ska jag och Tobbe hem till mina föräldrar och hälsa på och käka lite middag, har inte träffat min mamma på länge så tro det eller ej så kommer det faktsikt bli roligt :)

Nu ska jag kolla efter om jag kan söka nått litet jobb till kanske, har jag sagt att jag har INGA PENGAR! :(



Kommentarer
Postat av: dagmamman

hur fan tror du då att du ska käka thai? NE just det va

2009-02-04 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0