Stördaste drömmen.

HALOOOOOOO! Älskar den låten nu ju :G Halo med Beyonce.. ÄLSKARRRR!!
http://www.youtube.com/watch?v=70AgyIEnBRE

Johanna gick precis hem, vi har suttit här och ätit godis och druckit cola och snackat om livet som vanligt, alltid lika trevligt.



Men nu ska jag istället berätta om min dröm som jag hade inatt.. den e lite fumlig, vissa grejer fattar inte ens jag, men just i drömmen så (vill säga make sense, men iaf.) fattade man.

Det var iaf. jag, Tobbe, Martin (tror jag) Ida och Vivi som var med i den, och vi skulle göra en stor kupp där vi skulle få många miljoner kronor.

Det första jag minns är Ida som skär sig i handflatan för att sen sy ihop handen igen, detta gör hon utan en enda min av smärta, varför vet jag inte just nu men som sagt i drömmen, make sense..

Sen minns jag att Vivi hade lagt sig under ett trägolv, typ som en altan, som hade en vit matta över, där hade hon legat i ett långt tag, alltså typ 10 minuter, vilket är länge med tanke på att hon låg i vatten och var tvungen att hålla andan (ja alltså trägolvet låt på vatten) vattnet som hon låg i hade heroin i sig, så när hon kom upp ur vattnet var hon drängt i vatten & heroin (detta har sin förklaring som kommer snart) och hon var väldigt nära på att drunkna men vi fick upp henne i rättan tid.

(mattan som låg över trägolvet hade förresten också blivit uppskuren och ihopsydd precis som Idas hand??)

Jag själv utsattes inte för något speciellt just här, men hjälpte bara Ida att bryta upp golvet under mattan och få upp Vivi. När vi fått upp Vivi virade vi in henne i ett täcke så att hon inte skulle frysa ihjäl för det var kallt ute.

Trägolvet låg i Norge, precis vid gränsen till Sverige och där befann sig gränspoliser med hundar.

Plötsligt hörde vi en av hundarna skälla och såg den rusa mot oss. Alla fick panik och började svettas när den började lukta på Vivi och bita henne i handen. Vivi grät och poliserna sa till hunden och undersökte sedan Vivi, men hittade ingenting på henne, mer än att hon var blöt, hunden hade såklart kännt lukten av heroinet men det kunde ju inte poliserna se, (precis som vi räknat ut i vår plan...) och jag och Ida började slappna av när vi märkte att planen funkade som tänkt.

Poliserna bad oss, och framför allt Vivi om ursäkt för hunden och gick därifrån, och då kom en föredetta gränspolis och ställde sig bredvid oss och hade tårar i ögonen. Hon började prata med oss och sa "ush så hemskt, jag har själv vart med om att visitera en oskyldig person och det skär i hjärtat när man gör så fel"

"det är la inte hela världen..." tänkte vi alla tre men sa ingenting utan log mest över vår underbara plan, sen gick den föredetta gränspolisen sin väg.

När vi var ensama började Jag, Vivi och Ida att tömma täcket på bomull tills det var tomt och precis när vi var klara kom Tobbe och Martin som hade utfört den andra delen av kuppen (hur vet jag inte, det var inte med i drömmen) och hade varsin stor säck med pengar med sig, alltihopa sammanlagt 123 miljoner Norska kronor.

"Nu tycker du allt att det var värt det va?" Sa jag till Vivi och såg fett nöjd ut, och syftade på hennes nära döden upplevelse i knarkvattnet. Och Vivi nickade.

Dessa pengarna började vi sedan stoppa in i täcket tills det bara var 200 tusen kronor var, som vi delade upp i fyra kuvärt, 50 tusen i varje, (kommer till det sen med...) sen sydde vi ihop täcket igen.

Det är nu min, Idas och Vivis del av kuppen kom till användning. Eftersom att när vi skulle ta oss hem till Sverige med pengarna så visiterades allas väskor osv. men eftersom gränspoliserna kände igen oss sedan tidigare lät dom Vivi gå förbi utan att bli visiterad trots att hunden såg misstänksam ut mot oss.

Vi spridde sen ut oss på tåget som skulle ta oss hem till Sverige, och jag och Tobias satt bredvid varandra med kuvären med pengar, som skulle användas till att muta någon, om den personen skulle komma på oss på något vis, men det gjorde ingen så det behövdes inte.

Väl hemma i Sverige så gör vi dock något knäppt, men men...

Vi hörde av oss till banken där pengarna kom ifrån via ett anonymt samtal och sa att vi hade pengarna och att vi skulle ge tillbaka alltihopa om dom lovade att låta oss gå fria ändå. Pengarna kom nämligen från Världens säkraste bank som låg i Norge. Banken gick med på detta, och var tvugna att skriva ett kontrakt på det, och dessutom gå ut med det i TV, att vi skulle slippa straff.

Vi gav tillbaka pengarna och blev kända som världens bästa inbrottstjuvar.

Sen sökte vi (eller iaf. jag, är det enda jag minns..) jobb på ett stort företag i Norge. Under arbetsintervjun sa jag att jag vart inblandad i den stora kuppen och han blev lite skeptisk till om det var så smart att ge mig jobbet då. men jag sa "men jag gav ju tillbaka pengarna, och det är ju ett bevis på min stora lojalitet" och han blev övertygad och gav mig jobbet.

Företaget hade som prydnad glasburar där landets värsta skurkar
satt av sin fängelsetid. och runt hela glasburarna stod vakter som höll koll på fångarna som satt knäpp tysta runt sina bord inne i glasburen, men såfort vakterna kollade bort (vilket var max 5 sekunder åt gången) så såg man skurkarna viska till varandra och i drömmen förstod jag att dom planerade hur dom skulle rymma ur glasfängelset (okej???? :S)

Jobbet jag fick gav en feting lön på 45.000 Norska kronor om dagen, men det visade sig att man behövde körkort för jobbet, vilket jag inte hade, så jag tackade nej. Dom ville väldigt gärna anställa mig och erbjöd sig att betala för en intensiv kurs, men jag orkade inte.

Istället fick jag ett annat jobb på företaget, nämligen yoga tränare för alla de anställda på företaget. Detta med en betydligt lägre lön på typ 20.000 i månaden.. Så där stod jag i rosa träningsdräkt och gjorde yoga, när en av de anställda frågade mig hur jag kunde vara så dum och jobba för så lit epengar när de enda jag behövde göra var att ta körkort och sen leva rikt i resten av livet.. körkort skulle jag ju ändå ta nån dag..

Då plötsligt höll jag med och ändrade mig, och tog körkort, fick jobbet och levde flott som fan resten av livet.

Drömmen slutade med att hela händelsen blev en film och rollen som mig spelades av Julia Roberts.



SLUT??? :S???


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH det där var fan det stördaste jag hört!! :D

2009-02-12 @ 01:49:18
Postat av: Ida

HAHAHA fan vad underbar dröm. den makes sense om jag säger så

2009-02-12 @ 21:16:08
Postat av: idiotenboxen

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA DU ÄR CP XD



// VIVI OCH ANNA

2009-03-02 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0