Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Ååååh, idag är jag mätt igen, har tryckt i mig en påse chips idag, ännu mer godis och precis käkat av den underbara färdiga potatisgratängen man kan köpa på ICA. Fast denna var iofs. köpt på Willys, men förstår mer vad jag menar när jag säger så.

Idag skulle jag börja mitt nya liv som Ida lärde mig om igår, men finns fortfarande 2 lagar jag måste få förklarade för mig för att känna att jag ska kunna starta påriktigt, men har småstartat lite nu. Det är iaf. 7 lagar man ska följa för att må bra och få bra karma ungefär och helt enkelt bli en god med människa och förhoppningsvis få som man vill.

1. Lagen om oändliga möjligheter
2. Lagen om att ge
3. Lagen om karma eller orsakan och verkan
4. Lagen om minsta ansträngning
5. Lagen om avsikt och önskan
6. Lagen om oberoende
7. Lagen om dharma eller om livets syfte

Har iaf. skrivit ett lapp med önskningar som jag har i livet som jag har stoppat i BHn på vänster sida så jag har dom nära mitt hjärta, ska tänka på dom varje morgon och innan jag går och lägger mig.

Sen har Ida sagt vad jag ska få i födelsedagspresent av henne med, och det är ATT FÅ GÅ till spåkvinnan i båthamnen i en halvtimme, TACK så mycket bästisen, älskar dig! Så bra, känns underbart, finns så mycket jag vill fråga henne om min framtid, allt från frågor om karriär till hur många barn jag kommer få och om jag har nått hemskt över mig. Hoppas inte det!

Idag var Johanna här ett litet tag med,
vi snackade om allt mellan himmel och jord, gjorde en hemlig lista, pratade om spöken, bebisar, jobb och framtiden. Alltid lika trevligt, du får komma förbi när du vill Johanna :)

:)

Kommentarer
Postat av: margitta

HAHAHAHA love you two, detta kommer bli ASBRA!

2009-02-05 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0