Att simma, eller inte simma.. det är frågan!

AJA, ska snart sova men Märta tar ju upp hela min säng och är till på köpet blöt för hon har nyss vart ute, men inte så pass nyss att hon inte hunnit falla in i en djup sömn..åååh... har ju inte hjärta att väcka henne heller när hon är sådär söt!

Nu är det sådär lite drygt 5½ vecka kvar tills jag fyller 20, och jag och Ebba funderar på att ha ett kalas tillsammans. Men mest av allt funderar jag på vad jag ska önska mig av mamma och pappa.. Tänkte först kamera, men det kan jag ju iofs. köpa för pengarna jag får av släkt och sånt, men kanske ville önska mig en tattoo av mamma och pappa, men är inte säker på att dom är villiga att ge mig det, "ska du ha sån skit får du sponsra den själv" kan jag tänka mig att pappa skulle svara..

men men, det är ju några veckor kvar som sagt...

Idag har jag förövrigt simmat igen... det går rätt bra med simmningen, simmar så ofta jag hinner och oftast 1000 meter. Idag simmade jag bara 800 men det var ju så jävla mycket folk där och alla tjejer som var där ska ju såklart simma på rad och ta upp hela fucking bassängen så man kan inte simma om och fan hej å fan hå.. så ville bara inte simma mer helt enkelt!!! :@

Men simmar nog imorgon igen, så då blire 1000 meter på nytt..

Härligt va att jag gått upp i kg sen jag börjat simma, eller också var det bara det att jag hade käkat precis innan jag vägde mig idag, och de skilld eju bara på ½ kg. Vet dock inte varför jag väger mig helatiden, mitt mål är inte att gå ner i vikt utan att jag ska känna att jag iaf. gör någon nytta på dagarna, och helt enkelt fräshare och sundare än vad jag normalt är.

Sen om dedär knullhantagen försvinner till på köpet är det ju bara ett plus..

Men ska nog försöka ta dendär fighten med Märta trots allt, nu snarkar hon också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0