dax att börja tänka på hälsan?

Fan, måste verkligen börja träna min kondition, joggade precis hem från Johanna efter några timmars trevligt snack om pengar, jobb, norge, blondinbella, mat och så lite skitsnack såklart! haha, och jag blev ju helt jävla anfådd! haha! Asså vad kan det vara..? 200-300 meter mellan oss? haha! Men imorgon ska jag köpa simkort till klitterbadet och power walka dit och tillbaka 3 gånger i veckan, plus 1000 meters sim där då, så det blir nog bra med det.

 
Får inte tag på mina senare uppladdade bilder, så kan inte ta nån bättre, men här har vi ju då pinglan som hållt mig sällskap ikväll!

Fan vad jag älskar Martins laptop, vill ha en egen liten bejbi-laptop som bara är min, och Tobbes med såklart om han vill, men som jag får ha när jag vill! så jävla gött, behöver verkligen internet, b e h ö v e r det!

Är föresten nästan klara med rummet här hos Tobbes mamma nu, målat färdigt helt iaf. och fått in en TV, soffa, bord och lite sånt, så ska bara byta dörr, skaffa en säng och ett element så är det klart att bo i. just nu sitter vi bara här på kvällarna, men sover inne i huset. Men snart får vi ha ett litet invignings kalas här så får ni se hur fint det blev med den gröna färgen!


nej fan, det kliar fortfarande i min hals efter "joggingturen" haha, ska ta igen mig lite... :S


Kommentarer
Postat av: Johanna

FAAAN hatar den bilden :S:S så jävla cp ful!! Men skitsnack i ett par timmar snart igen!! =)

2009-01-05 @ 04:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0