Den perfekta salladen :G

OOOOOH!!!! Är så himla mätt, för jag och Ida har gjort den godaste salladen i hela världen idag. ska säga vad det var i.

Stekta champinjoner
fetaost i god olja
tonfisk i god olja
huvud sallad eller va de hette..
tomater
rödlök!
avokado!!!!!!! mmmh

och allt det i en enda god röra, älskar den!! Älskar den så mycket att jag vill äta mer nu men orkar inte det för är fett mätt av allt jag åt. mmh!

Men men, snart ska jag promenera hem till Tobbe heeela vägen så hoppas att han kommer och möter mig.. imorgon ska Tobbe och jag till klitterbadet och gymma/simma eftersom vi köpt kort där nu äntligen! Måste bara köpa en ny bikini snart för mina är så jävla gamla, men orkar aldrig köpa nån ny för hittar ingen snygg, men bara det att alla bikinis är snyggare än de jag har. :S

Dessutom så imorgon är det min och Tobbes 21 månaders dag, så snart är det 24 månader dvs. 2 år för er som inte kan räkna ut det själva..

FAST nu ska jag snart gå för klockan börjar bli mycket men kan slänga in två bilder från Karros party i fredags, (tack för de förresten) som var skit kul!! så det blir lite bilder här i bloggen för "de e ju så tråkigt att läsa annars faktsikt!"


Johanna, Issa och jag såklart


...och jag och Emma såklart! :)

Adios!                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0