Internet saved my LAJF

Hundra år har gått sedan jag hade internet senast, känns det som iaf. och det är sjukt tråkigt. Älskar att ha mmitt lilla internet att sitta vid, iaf. nån timme om dagen, snacka lite skit på msn eller kolla på helgens bilder. Eller mer praktiska saker som att kolla telefonnummer på hitta.se eller liknande. Har fan haft tillgång till internet sen jag var liten unge så känner mig helt handikappad utan.

Men nu är Martin här och hälsar på och som tur är tog han med sig sin dator så jag kan uppdatera mig lite! YES.
Och ni har ju vart här inne och kollat rätt så flitigt fast jag inte har uppdaterat på flera dagar så de är väl på tiden att jag skriver nått nu då.

Aja, vad har hänt? skit samma typ, men nyår var fett bra! Ett av de bästa nyår jag haft på länge faktiskt, inga höga förväntningar men ändå roligt.

Men orkar inte skriva om alla dagar som gått för det har gått så många så tänker istället skriva om mittbenor.
FAN va jag hatar mittbena, det är så jävla fult på alla som försöker vara hippa och ha det för kändisarna har ju börjat ha det, de är så sjukt fult a la spice girls. blä!

Kommentarer
Postat av: johanna

a la spice girls hahah :D

2009-01-05 @ 04:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0