Rasta should be deeper, rasta should be deeper...

Asså fuck you alla, nej ingen har spytt på min blogg, men läs den inte då om ni mr så fucking jävla illa av den, för den ska vara grön tills jag tröttnar på grön och gör den fucking gul!!! :@

Aja, ni som iaf. vill läsa min blogg , och ni som inte ens mår illa av den, och ni, eller du, om det ens finns någon som inte ens tycker att det ser ut som att någon har spytt på den, ni kan sluta klaga. :)

nää ni får väl klaga, bryr mig inte iaf..

AJA, idag simmade jag, och ville simma två tusen meter, och det gick bra, tills jag hade simmat tusen meter praktiskt taget ensam i bassängen, men sen hände det nått, massa ungar strömmar in och ska dyka efter dendär jäkla orangea dockan och hoppa och simma  hit och dit och ha sig och samtidigt droppade gamlingar in och började trängas i motionssimmen så jag pallade fan inte mer och drog min väg.

Men nästa gång, alltså på torsdag, om inte imorgon då, så ska jag simma 2000 meter iaf. Vilket tar, mig iaf. typ en timme. så det är lagom.

mmh, ett sådär lagom argt inlägg, men det är ert eget fel för att ni bara klagar.. :) PUSS


Never trust a pranskter

Kommentarer
Postat av: idiotenboxen

JAG LÄSER SÄKERT DIN BLOGG MEST O LÄST DEN LÄÄÄÄÄNGST. så jag får klaga.



ursäkta mig att jag spytt i den färgen en gång DÅÅÅDÅÅFFÅÅDÅÅFÅFÅFÅDÅDÅDÅD.



Hallå, jag kommer till FBG :>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>:>

2009-01-27 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0