sån skit som kan förväntas innan kl. 12.

Åååh, det är så tråkigt att inte ha internet hos Tobias, jag vill ju kunna blogga varje dag! Men icke... men men, förhoppningsvis så får vi väl det tillslut iaf. annars köper jag en bärbar såfort jag får jobb och lön, för internet är som sagt livsviktigt för mig.

Vaknade nyss, och ska snart trycka i mig lite frukost och sen kila iväg till Tobias så att vi tillsammans kan sticka till klitterbadet. Ska bli skit gött att simma igen, men hatar bara att få vatten i örat, det gör så jävla ont i flera dagar, iaf. på mig, så vill gärna dö då...



Är så jäkla trött idag bara, vet inte varför, för sov längre än jag brukar göra ju, (bredvid mitt varma element, mmmh! lovez it,) men det tror jag är Idas fel för att hon gick hem så tidigt igår, vet inte riktigt hur det kan vara det, men de gjorde mig ledsen iaf. och inte nog med det så var hon ju knappt inne på msn efteråt heller..

Men nu måste jag kolla hur mycket pengar det finns kvar på kontot :S bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0