sommar, sommar, sommar! lalala, lala, lalaaa!

Äntligen har våren kommit, snart sommar, enligt mig iaf. För såfort man kan gå utan jacka ute, eller.. tvinga sig själv att gå utan jacka ute, utan att dö, så är det vår. Sen, såfort man blir lite brun av solen är det sommar, såklart! alltid vart, kommer alltid vara.

Älskar att gå utan jacka, vilken befrielse, mmh! Älskar att det snart är sommar, vilket jag beräknar sker senast i slutet av mars. Om det kommer mer snö nu så vet jag inte om jag kommer hoppa från första bästa bro eller om jag tar dedär höga stället vid coop forum som Tobbe har ljugit ihop nått läskigt för Ida om.. (ja Ida, han sa till mig att han ljög, både för dig och Johanna...) fattar inte varför han ska ljuga och lura folk helatiden, men iofs. ska jag väl inte säga nått, är rätt bra på att luras själv, det är ju skoj ju?!

Igår simmade jag och Ida, men bara 500 menter, orkar inte simma när det är tusen folk där och trängs i bassängen, Inte blir det bättre av att sånna där sportiga simmare med simglasögon forsar förbi utan att tänka på andra heller, åååh! Så istället för att vara duktig, sund och frisk och simma så drog vi sen till BURGER INN, och det är inte Burger king, you don't have it your way, om man säger så, men tur är väl det för dom har fett goda hamburgare, åååh!! Vill dit idag igen.

Ida är bättre än mig dock, så medans jag tryckte i mig all maten så sipprade Ida på en mineralvatten, duktigen!

Idag skulle jag simma igen, men orkar inte gör gjort de två dagar i rad nu, så gör det imorgon istället, och då ska jag även sola eftersom jag inte gjort det sen typ två veckor innan jul! och det var ju på vintern och nu är det vår som sagt, så dags för mig att få lite färg, yes!

Undra om det är något party i helgen för jag vet inte om jag är sugen, vet aldrig de nu för tiden, gött faktiskt, för förr var jag alltid sugen, och att hitta kläder till varje fredag och lördag var ju jobbigt när man är pank och inte kan köpa nytt helatiden.

Vissa (*host*hora*host*) tyckte ju att jag var en alkis förr i tiden, men tillskillnad från vissa andra super jag för att jag tycker att det är kul och inte nått annat som du själv verkar göra...

men nu får de va slut, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilket jävla ställe har han lurat oss om?:D fattar noll :D samma här btw, en lugn vit helg ser jag fram emot...sjukt gött!1 Sen nästa helg är ju Mickas fest :)

2009-01-15 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0