The bank job.

Har tänkt se filmen The bank Job länge nu, men de har aldrig blitt av, förrens idag, och fan va bra den var! Älskade den, och älskar att den är baserad på en sann historia med. Den borde alla som inte sett den hyra eller ladda hem så fort som möjligt.



Den utspelar sig på 70-talet och handlar om ett gäng som rånar en bank, och tar sig in i bankfacken, där det finns en del hemliga saker som ingen vill ska komma ut....

Kom ut i mars 2008 tror jag.


....men men, blev ingen promenix hem till Tobbe ikväll, vädret var för jävligt för det.. men vi ses imorgon på klitterbadet, och då blir det ytterligare 1000 meter för min del. gött!

och förresten så har jag nu fixat Christinas blogg också, vet iofs. inte hur den ser ut eftersom min dator är fucked up och bara visar så som den såg ut från början, men Christina tycker den är stilren och snygg, så får väl hoppas på det då ;)
http://christinasvedberg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0