Tråkigt när jag inte har några bilder! :@

Nu har jag inte vart med Tobbe på jätte länge, vet inte varför men har bara blitt så, tråkigt, märker hur mycket jag saknar honom nu.. får sova med Märta varje natt istället, men det är inte speciellt kul kan jag lova.. hon ska ju fan upp å springa redan vid 6 på morgonen och sen slutar hon inte förrens jag går upp också.. speciellt jobbigt blir det när man går och lägger sig vid halv 5...

Idag har jag slingat håret på Ida, och ska göra det minst en gång till, har jag bestämt iaf. och har även köpt blond spray till mig själv.. äntligen!! behöver det till min lilla utväxt, I love blondspray, kan inte färga håret på ett billigare, smidigare eller snyggare sätt enligt mig.. Det låter utväxten vara fortfarande lite mörkare, men ändå blond.. mycket snyggt I tell u!

Emelie är här idag för att hon har fyllt år, så för en gångs skull är vi samlade hela familjen. Rasmus kom precis hem från sin tjej också som han har vart hos i 10 dagar, och jag är här och hälsar på lite också, mest för att jag har sånt jävla dator behov faktsikt.. men kan ju säga att de är för å träffa mamma och pappa också ;) höhö.

Märta ligger här på golvet nu och låter med sin nya leksak som Emelie kom med, så jävla ful är den, en höna eller nått liknande, kan nästan svära på att det är en fågel av nått slag iaf. men några fula kläder på som låter som fan, och Märta tycker det är lika kul varje gång den låter... suck.

Nej, är trött, sur och rastlös, för Ida har åkt hem, och alla som känner mig vet att jag blir cp av att vara ensam. åh -.-'

Kommentarer
Postat av: !

Det är inte så kul att läsa din blogg när den inte har så jätte mycket bilder.

2009-01-08 @ 12:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0