tur att Märta äntligen lugnat ner sig...

Hmm, blev inget simkort idag, för hade bikinin här i skogstorp (som jag är nu) och så pallade inte ta mig hit och dit å fan å aja.. MEN! Idag ska ju alla festa såklart, men ska jag de då da? nae! de ska jag inte, varför? vet inte.. för jag är aldrig sugen på att festa längre.. aldrig never ever. jooooooo... ibland då...

Aja men har iaf. spenderat lite tid med Ida och ska spendera lite mer tid med henne sen när hon har duschat efter ett pulserade boxningspass som hon haft där hon tärt på sina krafter i en svettig ring som det kallas, trots att det är en fyrkant.

Pappa passade förresten på att boka upp mig datumet 28/12-09 alltså om typ ett år, han tycker tydligen att jag är så upptagen numera så det är bra att boka i tid, vad som kommer att hända då skulle jag kunna hålla hemligt á la Blondinbella med alla sina små hemliga projekt men jag tänker istället säga det rakt ut här och nu, vi ska se på hockey. Frölunda - Färjestad på Ullevi.

Japp och varför vi bestämmer detta så tidigt kan bara folk som vart hemma här under en frölunda match, samtidigt som man känner min pappa väldigt väl förstå, och ni som inte gör det tänker jag inte ens bry mig om att försöka förklara någonting för.

Sen en sak som jag bara inte kan sluta att fundera över är VAD är felet på mitt knä, VARFÖR gör det ondare och ondare för varje dag och HUR kan det låta så höga knastriga ljud ifrån det varje gång jag böjer på det?

....mamma och pappa tror att jag har vatten i knät, och då är ju frågan, hur får man vatten i knät?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0