What's in it for me?

I really wanna knoooow.. ahghahah jävla Amy asså, så trög.. Men fattar bara inte hur E.M.D kunde vinna årets bästa låt.. fan va tänker världen med?

Fan tack och lov att pappa körde Ida hem, för orkade verkligen inte följa henne hem idag, asså hängde ju med i bilen då, men de är ju inte så vidare jobbigt..

Ja.. lite förvirrande kanske tänker ni då "Va :O Men Ida gick ju hem sa du ju nyss! omg!" ja, men sen så möttes vi i slutet av grusvägen och gick en promenad, för vi båda insåg hur trist livet är ensam på kvällen, sen gick vi hem till mig igen och drack lite te och kollade på nått på TV som min pappa gillar som fan. roligt är det faktiskt med ju...

Såg på bilvraket efter bomben med på vägen, fan den stackars lilla svarta bilen, eldpockémonen kunde inte rädda den, kanske för att dom kom så fucking sent, eller kanske för att det var rätt kört ändå.. antagligen för att det var rätt kört. (och tro inte att jag härmar Ida med eldpockémon, det var jag som sa det från allra första början och dessutom var det jag som listade ut att dom var imuna mot eld med.) dedär jäkla brandmännan alltså.

Hade helst velat va den brandbilen som kom sist, dom behövde inte göra så mycket, första brandbilen släckte ju lågorna så den andra behövde bara stå där å glo och uppleva en härlig brasa inne från en varm brandbil, bästa sittplats enligt mig.

Nu ska jag snart sova, men först ska jag läsa lite i vetenskapensvärld, tur att min pappa premenurerar på den tidningen, för ibland får man sånt sug att lära sig av vad naturen har att erbjuda och vad den kan erbjuda tillsammans med människans förmåga att utveckla den. mmmh, smarta ord där va... ;) knappt så jag själv fattar vad jag menar.

hur som helst så är premunerera ett svårt ord att skriva och jag vet inte om jag stavat rätt. GOD NATT! :)

Kommentarer
Postat av: Christina

älskar med den tidningen LOVE hahah jävla nördar

2009-01-08 @ 22:34:28
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/
Postat av: 88'

Gillar du Amy? de e hennes låt du har som överrskrift :)

2009-01-12 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0