2in1 Pizzeria hej? :)

Jag slapp jobba i morse så jag ringde och väckte Johanna istället, hon lät trött och helt förvirrad så jag lät bli att tjata på henne och sa åt henne att komma hit såfort hon vaknat till. Det gick en timme... ingen Johanna, sen kommer ett sms, hon hade somnat om igen, men ska komma så snabbt hon kan, haha aww, lilla Johannis :)

Tillslut kom hon hem till mig iaf. tack och lov,
undrar vad jag hade gjort utan Johanna, visst jag tror på stjärntecken, men det sägs att skytten och fiskarna inte är en perfect match och det är fel! Helt klart funkar vi utmärkt ihop, sådetså!

Vi drog iaf. till ICA självklart och köpte lika självklart chips,
cola och choklad! Jag betalade och fick stå ut med lite skäll från Johannas sida, men jag är kvick och vet att hon inte låter mig betala om jag itne är tillräckligt snabb, så idag var jag förberedd. (va kan inte stava till det ordet tror jag??) Fick henne snabbt på andra tankar genom att föra just: stjärntecken på tal. Smart ju!

...och på tal om att inte kunna stava..
.eller...det tar jag sen..

eeh.. Ja! Vi satte oss med vårt nyinhandlade snacks framför datorn
och googlade runt på allt möjligt, mest om stjärntecken men också lite andra saker, tillslut behövde vi få lite luft så vi gick ut och då kom ett samtal från Marcus, en pizzabagare hade blitt sjuk så dom behövde lite hjälp på pizzerian, så jag fick dra in.

Och ooom dom behövde hjälp, det var sjukt mycket folk som ville ha pizza idag,
jag undrar varför, en helt vanlig tisdag ju? halv dant väder, sådär..jaja, där kommer stavningen in i bilden. Kan fan inte stava till nått, alltså adresser är det nog jag pratar om nu. Alla jävlar ska ju ha hemkörning såklart, så jävla lata tänker jag, men så kommer jag på mig själv att jag minsann också har beställt hem mat, från 2in1 till mig när jag bodde i Skogstorp! typ 500 meter bort med :S ehh..

Hur som helst så kan jag varken höra vad folket säger i telefonen
när dom mumlar fram sin gatuadress och efter att ha frågat hundra gånger "ursäkta?" "va?" "vad sa du?" "kan du söga det igen?" så orkar jag inte mer och drar en chansning, men varjegång påpekar Marcus mitt stavfel och säger vad gatan heter påriktigt..

JAHA MEN JAG KANSKE INTE HAR HELA JÄVLA FALKENBERGS ADRESSER I SKALLEN!! :@


Åhhh... hur som helst, imorgon är det trubadurkväll, den näst sista, tråkigt, men ska bli kul att jobba, för jag ska antagligen stå i baren, weeehooow! slippa springa runt som en galning och ta emot elaka kommentarer från gamla tanter (nej förlåt, men runt 45 var dom iaf.) som säger att jag har "heeelt sjuuuukt kontiga armar" EH OKEJ??

Peace!

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA helt störd :D Fan vad jag inte kunde komma igåh att du ringde mig och de där, fast nu kom jag ju ihåg det! ASSÅ fan vad arg jag blir när du gör sådär i affären!! Söt och snäll som ljuvligt socker..MEN LÅT MIG BETALA..åhhh det var ju jag som handlade :@ :@ nästa gång gör du inte så igen!! lilla evelina.. men det var gott... nu ävmtar jag på att du ska sluta diska..du har diskat sen jag kom huit,,alltså i en halvtimma nu! Hade jag tagit disken hade de tatt max 10 minuter..åhh herre jesus... PLZ pepsi nu som jag har med mig! ISkall och go... asså ÅHHH gott!

2009-07-29 @ 13:43:51
Postat av: johanna igen

FAN glömde...

asså vem har sagt att skytten och fisken inte går så bra ihop? FUCKING FEL..horastrologier! asså det är kul att skytten kan bli trött på fiskens blyghet :D det hade lätt kunnat vara så mellan oss!



ÅHHH ÄLSKAR STJÄRNTECKEN!!!!!!!!

2009-07-29 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0