DJ PISH and the Bikini Killers ;)

Har inte hört från Johanna på hundra år känns det som.. (alltså typ 2 dagar då.. 48 timmar...) men som tur är så kommenterade hon ju här, som hon alltid gör, min lilla blomma! Så nu vet jag att hon lever iaf :)

..Och på tal om denna söta lilla fröken så vet vi ju alla vad hon gillar för musik.. förutom samma skit som Ida lyssnar på då så gillar hon ju även dessa jäkla internetlåtar som svämmar över på youtube. Hallands egna stolthet (host!) DJ Pish hade ju tillexempel en så hiiiiiiimla bra låt förra året --> Tjena Tjena (årets solbränna) ...nä men faktiskt, utan att vara ironisk så har jag faktsikt för mig att Johanna gillade den låten.

Ja jag vet vad ni tänker.. Var det NÅGON som gillade den låten? ..ja tydligen...

Hur som helst Johanna, jag har en glad nyhet till dig, EN NY SOMMARPLÅGA MED DJ PISH!!!!

Ganska glad nyhet till mig med faktsikt..
var på riktigt dåligt humör tills jag såg den videon, nu kan jag liksom inte sluta fnittra, trots att det var en timme sen jag såg videon.. Den är så... så sjukt... underbar... :S EHHH!


Hör du melodin, den är så schysst och fin,
sitter i en båt och sjunger på en sommarlåååååt
(verkligen skillad text..)
http://www.youtube.com/watch?v=MzyyoLop99E

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH :D



snälla, den här låten kan gå och dö :S snälla döda den :S



asså är as uttråkad ): ska ringa dig nu! :D

2009-07-06 @ 18:27:08
Postat av: Wendy

Haha, bästa låten ever! *Förgyller min sommar!

Mer Pish & the Bikini Killers ;)

2009-07-23 @ 04:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0