gocryemokid.

Ååååh!!! Hatar folk som ska låtsas ha nån jävla stil. Sånna som ena året är "fjortis" Andra året "punk rockare" och tredje året bara rakt av "punk!" (självklart skiftar dessa stilar precis samtidigt som man skiftar pojkvän/flickvän) och sen så tycker dom förståss att det baaaara är just dom som ÄR det, fullt ut, i blodet och i hjärtat lika mycket som på sina märkes strumpor och tattueringar. Lika mycket som dom äääälskar ett band (som för den delen är raka motsatsen till vad dom lyssnade på för bara ett år sen.) och dom ska ha varenda tröja, skiva och affisch som någonsin tryckt med just detta bandet. Springa på varenda konsärt som bandet någonsin spelar och leva precis samma livsstil som detta bandet gör. Suck! säger jag bara.

Okej alltså, om man håller på såhär i 7:an - 8:an..
då kanske man inte riktigt hittat sig själv ännu.. men hallå, när man blir äldre, slutat gymnasiet tillomed och börjar bli vuxen så kanske det är dags att sluta spela..

Aja.. ska väl sluta bry mig igentligen..
vad gör det mig att vissa lever ett patetiskt liv? Jag vet inte.. Kanske är det för att jag själv är så jävla perfekt och bra som gör att jag inte kan störa mig på nått i mitt eget liv så jag får rikta in mig på andras? ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha :D

hur gick de på jobbet? du jobbar inget imorgon va? vill träffa dig lite gärna!!!!!!!!



pöss från johanna of course

2009-07-05 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0