Kära Gefvert!

Skickade precis iväg ett rätt lite småirriteratt mail till försäkringsbolaget som har min och Tobbes kamera, och har haft den ett bra tag!

"Hej! Mitt namn är Evelina Lodén (890227-5067) den 19/6 lämnade jag in min kamera hos expert eftersom att den helgen innan gick sönder.

På expert tog personen som hjälpte mig emot uppgifter om vad som hänt med kameran osv. och sa att detta inte är några problem, att detta säkert kommer att lagas / ersättas och gå på försäkringen och dessutom att jag kommer få tillbaka kameran inom 2 veckor.

När jag och min pojkvän Tobias Simonsson (881116-4691) som försäkringen står på köpte kameran och försäkringen så sa dessutom säljaren att försäkringen täcker allt utom stöld.

Och eftersom min kamera inte är stulen förväntar jag mig nu snabbt och lätt en ny kamera, eller min gamla kamera lagad. Men jag tänker ändå svara på eran fråga om vad som hände. IGEN säger jag då att kameran tappades i golvet på en fest helgen innan midsommarafton med linsen ute så att linsen nu mer sitter fast ute.

En mer utförlig beskrivning av skadan och hur den orsakades kan jag inte ge. (och ska väl inte behövas?!)

Hoppas detta nu fixas snabbt för jag saknar min kamera som ändå var ganska dyr för sitt slag, så en god service kunde ju uppskattas. ;) Och är det nu något mer ni undrar så uppskattar jag att få det via mail och inte post, vilket fördröjer allt sååå myyycket meeeeeer.

MVH Evelina Lodén."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0