Uppdate

Åååh vad kass jag är på detta! Men asså, det är bara att inse och acceptera, min blogg är ingen super blondinbella-uppdateras-hundra-gånger-om-dagen-blogg. Min blogg uppdateras när jag har tid, för detta är inte mitt jobb. SÅ, här kommer en uppdatering.

Jobbade ju i onsdags,
men det visade sig att det inte var så värst mycket folk så vid 22 tiden (om inte innan, har inte värsta kollen) så fick jag sluta jobba, fick lön för tiden jag jobbat, och brände allt på öl. En spontan festnatt, Ida och Johanna var på 2in1 som gäster så slog mig ner vid deras bord och festade. Hade bara käkat en korv med bröd på hela dagen så var så lättpåverkad att det räckte gott och väl för mig med 6 öl den kvällen.

Idas kamera funkade inte, som vanligt när jag är med.
Tror den hatar mig, innerst inne har den en egen hjärna och dessutom en högre makt att bestämma över Ida med. Den kan få henne att glömma minneskort, batteri, hela jävla kameran, ja vad som hellst bara jag är med. För jag får ju inte vara med på kort där inte, absolut inte. :)


Sen igår hade jag och Tobbe funderat på att dra till Chez och spela lite billjard
med några kompisar, men eftersom alla dissade så tänkte vi göra det själva. Men vi satt hemma och pratade istället och klockan blev mer och mer så tillslut struntade vi i att gå ut och stekte lite pyttipanna istället. Funkar det med, men sånna dagar skulle man haft en kamera!

SÅ MÅSTE FIXA VÅR KAMERA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0