En dag i stan med min prins!

Idag har jag och min älsklings Tobias vart i stora staden Falkenberg och shoppat! (Ja ni läste rätt, vi har spenderat pengar på kläder, inte öl, inte cigg, inte mat.. Kläder!) Vi gick upp tidigt, käkade lite vattenmelon till frukost och gick in till stan. Jag hade problem med att hitta något som vanligt när man väl vill och har pengar att spendera. Men Tobbe hittade ett par gröna jeans inne på Atrium som var skit snygga! Dom är inte super gröna utan ser nästan gråa ut i mörkare belysning, men som sagt riktigt snygga. Sen kollade vi runt i hela stan utan att hitta något tills vi kom fram till JC.

På JC provade Tobbe en t-shirt som han trode kostade 79 spänn, han gillade den och den var snygg men sen såg han att han hade sett fel och det var 2 t-shirtar för 199:- så han letade upp en till t-shirt. Medans han letade efter en andra hittade han dock en tredje och ville alltså ha 4 t-shirtar! "Det är fan as billigt :D 4 t-shirtar för 400 spänn :O" När han letade efter en fjärde t-shirt hittade han dock en femte t-shirt och säger "Asså Eve, 6 t-shirtar för 600 spänn, det är AS billigt!" På nått vis verkade t-shirtarna bli billigare och billigare ju fler han ville ha. Men efter att letat upp en sjätte t-shirt kände han sig dock nöjd.

Efter detta kände han lite ångest över att han hade shoppat så mycket och jag inte ett enda plagg så han lät mig titta hur länge och noga jag ville i hur många affärer jag ville. Dock kunde jag inte hitta nått ändå.. Som om det är en oskriven hemlig regel att när pengar finns på kontot ska alla snygga kläder gömmas utom synhåll. Så jag riktade in mig på bikini istället och dissade sommarplaggen. Tänkte köpa en vit underdel till den vita överdelen jag har. Men då var det tag 3 betala för 2, så jag köpte dessutom en gul/vit randig bikini. Fint! Och sen hittade jag även ett par svarta pumps för 500 spänn inne i skoaffären i kronanhuset så dom fick jag också med mig hem.

Nu tänker jag äta lite god frukt som blitt över sedan min och Tobbes goda fruktsallad vi gjorde igår med vattenmelon, passionsfrukt, kiwi, vindruvor, persika, banan, och.. eh... nått mer.. :S Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0