Kallt kaffe

Jag försökte lägga in bilderna från kameran till datorn. Det gick väl sådär måste jag säga. Jag fick någon slags respons på kameran.. (den blev svart.) Men inget hände på datorn. Jag fattar noll. Men så är jag inte den mest tekniska människan på jordens runda klot heller. Får vacker vänta tills Tobbe kommer hem. Från Jobbet. Saknar honom.

Tänkte gå och sätta på en kopp kaffe. Ja det är sant, Jag, Tedrickaren nummer ett! Evelina, har börjat tycka om kaffe. Och inte kaffe dränkt i mjölk och socker nej! Knappt något socker alls och ibland ingen mjölk över huvud taget. Konstigt va? Jag har alltid hatat kaffe, men så en dag när Tobbe drack kaffe kände jag doften från hans kopp, och bara luktade och luktade (har alltid tyckt att det tillomed luktar skit) och liksom drog in aromen i halsen och kände smaken och bara "JAG MÅSTE HA EN KOPP!!!!" Så jag tog en och visst fan var det gott!

Så yes, en kopp kaffe nu, och medans jag dricker, kan väl ni tipsa om lite musik, behöver lyssna på lite bra musik (säger jag som om jag någonsin får kommentarer...)

(Jo jag vet, av Johanna får jag :) Tack för att du får mig att känna mig värdefull Johanna) haha.




Kan ju inte fatta hur det funkar dedär med kameran och överföring till datorn och allt vad det heter.
Så det får bli en väldigt ljus bild på mig med en kopp, eller.. ett glas faktsikt, kaffe i handen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha naaw :D erkänn när du alltid loggar in att du alltid tänker "hoppas att jag har fått någon kommentar, eller att johanna har kommenterat"? haha :D ses imon blomman!

2009-06-15 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0