Två dygn!

mmmh! och mer blir det!

Idag har vart en lugn dag. Diskade upp all disk och tvättade en maskin tvätt (någon nytta får man ju göra när Tobbe är så duktig och jobbar och tjänar pengar.) och sen har jag bara vart ute i solen hela dagen. Det har inte vart kanonväder, men ändå varmt nog för att inte slösa dagen framför datorn.


Sillis Johanna och jag på trädgården i solen.

Tog en sväng till stan med Ida och Johanna,
skulle betala frissan och passade på att ta en sen frukost på Torggrillen. Sen var jag med dom resten av dagen också. vi satt som vanligt ute i trädgården och drack lite kaffe. Dom rökte. Jag kollade på. Dom spelade lite badminton, jag kollade på. Hahha. är för laaat för badminton. Men imon kanske!

Fast imon ska jag till 2in1 på personalmöte, sen ska jag jobba på pizzahörnan halv 6. Pizzeria pizzeria!


Nu sitter jag och kollar på scrubs.
Fast än jag vill gå och lägga mig med Tobbe. Min kärlek. Men det går inte. Jag kan helt enkelt inte sova så tidigt. Vi la oss 10 igår.. 22 alltså.. Jag somnade halv 4. yes. 03:30. Ni ser ju.. det går inte.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHA ni e fan sjuka!!! det är en JÄVLA skillnad på sillisar och hängpattar hahahahha!

2009-06-18 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0