Jag hatar...

Efter att jag inspirerats av min mamma tänkte jag också skriva ett  blogginlägg där jag skriver "Jag älskar: " och sen en lång rad grejer som jag faktsikt älskar. Att vakna upp med Tobias - sovmorgon - stora frukostar - mammas mat - att grilla - sommaren - alkohol (osv..)

Men känner att jag är på dåligt humör. Jag är för det första hungrig. Vädret är kanon bra men jag kan inte gå till stranden för jag är rädd att bränna mig. Jag vill till stan med Tobias och ta en glass och bara umgås (göra nånting!) men det vill inte han. Han vill bara vara hemma. Jag vill inte bara vara hemma, vill aldrig vara hemma. För det är stökigt här, som alltid, eftersom vi alltid har fest. Spelar ingen roll hur ofta jag städar, dagen efter är det lika stökigt igen och jag är trött på det!

Orkar inte diska all jävla skit. Orkar inte äta för då Måste jag diska först. Lite grejer iaf.


Jag vill till stranden och bada men som sagt, jag kommer bränna mig. Och orkar ändå inte duscha ikväll igen.


Jag vill ha nya kläder med, för har inte shoppat sen förra året..
Ja det är sant. Jag har faktsikt inte köpt något klädesplagg till mig själv på hela jävla 2009. Varför? Jag har inte råd. NÄHÄ!? Men råd med öl och pizza och en annan jävla massa skit det har jag. åhhh!

Ja ni hör ju.. Jag är inte riktigt på humör för att skriva en lång "Jag älskar:" lista. därför kommer istället:

Jag hatar:


Att sova ensam - Att gå upp tidigt på morgonen - Stökiga hem - Tomma kylar - Urladdade mobiler - Tomma plånböcker - Att vara hungrig - Att laga mat (ibland) - Disk - Mjölk - Jobbiga kattungar - Att leta efter saker - Vintern - Kyla - Varma kläder - Moderaterna - Blå - Högern - Alkohol (ibland) - Dåliga bloggar - Mil långa inlägg - Tråkiga nyheter - Att bränna sig - Att fjälla - Hösten - Rönnbär - Att inte veta - Att inte ha tändare - Att sakna - Att åka bil (ibland) - Religion - Höga priser - Att damsuga - Att diska - Att städa - Idioter - Sverigedemokraterna - homofober - präster som våldtar små barn - Alla som våldtar små barn - Tiggare (ibland) - Dörrknackare (så länge de inte har nått intressant att säga) - Telefonförsäljare (jag vet..) - Provisions baserad lön - Arbetslöshet - Lågkonjuktur - Orättvisa - Avslagen öl - Fimpar - Tomma ciggpaket - Falska människor - Väduren - Äcklig mat - Kebabtalriken på Pizza way - Sand överallt - Fluga i ögat - Punktering - När internet slutar funka - Mörk choklad - Likörbitarna i Aladinasken - Söndriga lampor - Folk som ljuger - Sorkar - Svett -

Nu orkar jag inte mer.. Känner bara hur mycket argare detta gjorde mig. Fortsätter en annan dag eller så drar jag Älskar listan när jag är på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0