Vad hände?

Jo, det var ju såhär att jag jobbade igår. Efter jobbet (slutade 20:30) så hade jag planerat att vara med Ida, Tobbe hade snackat med henne och efter vad han sa så förstod jag det som att Ida och jag skulle festa efter jag jobbat. hum?

Så Tobbe drog till Martin och festade där och jag kom hem till ett tomt hus.

Ringde Ida hundra gånger, hon svarade inte, skickade sms, hon svarade inte. Gick och tog en dusch. Ringde Ida igen, hennes mobil var avstängd.

Så jag ringde istället Johanna och tänkte kolla vad hon gjorde, eller om hon visste var Ida höll hus. Hennes mobil stängdes av tror jag? Men så ringde dom en signal från Jessicas mobil, så jag ringde upp.

Det var Ida som svarade och hon var i Halmstad. VA??!?!?!? Tänkte jag. Blev ledsen, ska jag vara ensam hemma hela lördagsnatten?

Ida tjatade på att jag skulle komma till Halmstad, men klockan var mycket så det kändes onödigt, men Ida ville, och hon sa att hon kunde köra mig. Fortfarande onödigt tänkte jag, rätt mycket bensinpengar för en så kort stund i Halmstad. Men jag ringde Tobbe och han övertalade mig till att åka till Halmstad.

Så jag ringde Ida igen och sa till henne att hämta mig.
Sminkade mig, drack lite öl, bytte kläder, lyssnade på musik. Sen kom Idaoch Johanna.

Vi åkte till Halmstad och när vi var nästan framme så får vi höra att Jessica har däckat och att vi ska åka hem.

...............

Aja, tänkte jag.
Har jag betalt bensinpengar för att åka till Halmstad så ska jag fan iaf. gå på toa. Så gick på toa, sen åkte vi hem igen.

Väl i falkenberg åkte vi till festen Martin hade. Kom knappt in innan jag ville ut igen.


Snygg Tobbe hos Martin.

Så åkte hem igen.

haha, sjukt wastad kväll,
men det var ändå inte såå tråkigt. Trots att jag aldrig riktigt "festade" utan var mest påväg.

Men men, nån bild tog vi väl kanske så slänger in det sen. HAR JU KAMERA NU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0