Världens hemskaste spel.

I lördags var jag på tjejkväll hos Issa! Var faktiskt inte alls sugen på att gå ut eller festa, men det var så längesen jag träffade henne, så jag fick lite lust ändå. Och det var bra, för vi hade jätte kul. Trots att vi spelade världens hemskaste spel; sanning eller konsikvens. Där jag fick som första konsikvens att på skoj (alltså inte på riktigt) klä av mig kläderna långsamt och sexigt typ. Jag ville helst dö. Stod framme på golvet ett tag. Surade lite, låtsades gråta en stund. Hällde upp ett glas vin, hinkade det (i hopp om att få falskt mod, men icke) ställd mig på golvet igen. surade lite till.. men tillslut, eftersom jag verkligen inte kunde klara av detta så fick jag slippa, men istället då dricka 7 klunkar. PHEEEEEEW!

Sen råkade inte jag ut för några fler super hemsk heter
och det var väl därför kvällen blev så pass kul som den blev.

Det blev ingen puben för mig sen utan jag drog mig hem när de andra tjejerna drog till Zätas, men hade en himla mysig tjejkväll som jag gärna gör om! :)

Puss hej!


Jag, som ser helt tjock och bakis ut :S



Emma, Ebba och Issa, som alla är blonda och vitklädda.



...och spelet som får mig att vilja ta mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sanning eller konka kan döööö!!

2009-06-23 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0