Duktiga, duktiga, Duktiga! Evelina.

Asså vad är huvudvärk förnått egentligen? Inbillar man sig bara att man har ont? eller vad? det är ju ingen precis fysisk smärta, man har ju inte skadat sig.. fattar inte?? Har iaf. hur ont i huvudet som helst just nu.. dunk dunk dunk låter det typ..

Men har faktsikt vart duktig idag, har diskat all disk som stod uppe på mitt och Tobbes rum här, vilket var väääldigt mycket faktiskt, så otroligt lat man kan vara som inte bara bär med sig skiten ner när man ändå ska ner? Så här stod typ all disk som finns i hela huset, men nu är det rent och fint inne i skåpen iaf. Så hoppas att Tobbe blir glad, för det var faktsikt han som skulle göra det! Men han är i stan med sin bror och köper slips till på fredag, så tänkte vara en snäll liten flickvän och fixa det åt honom.,

Och på tal om fredag, så vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig.. Det är ju Anders begravning då, men har inte så mycket passande svarta kläder, men undrar om man får slänga in nått vitt med? Alltså vet ju att man får det, för man får ha på sig vad man vill, men är det dumt att komma med det? Alltså om jag har svart kjol, svart kofta och ett vitt linne till det? Tror det blir så iaf.. men då är frågan, skor? Vilka ska jag ha.. Önskar att jag hade klackat mina ankel boots för vill nog ha dom, men får la bli stövlarna annars.. Om jag inte går med oklackade skor!

Igår var jag och Tobbe duktiga, först gick vi till stan, fixade massa saker som man måste ha gjort för att få söka bidrag hos socialen, för japp! Det ska vi göra, ochdet tänker jag inte skämmas över alls, för man är bara dum om man inte utnyttjar alla resurser som finns för att få pengar när man inte har några, och jag har faktsikt jobbat och skattat några tusen, och kommer dessutom jobba och skatta i resten av mitt liv senare, så tänker fan ta ut nåra tusen nu när jag behöver det! SÅDET SÅ! ...men till det jag ville komma då... så gick vi hem sen, gick alltså, duktigt! och sen senare vid 20 tiden så gick vi till klitterbadet där Tobbe gymmade och jag simmade 1000 meter! Bra bra bra, och idag har jag diskat, helt otroligt vad jag är duktig va? tycker ni inte det? :)

Nu ska jag se om jag kan komma på nått annat vettigt att göra.. för ingen rolig är inne på msn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0