Ibland leker livet

awww, fick en så söt kommentar innan av någon annonym så vill gärna veta vem det är, det kan inte vara Ida iaf. för hon skulle aldrig skriva något så snällt och seriöst, och verkligen itne till mig, undrar just varför min bästaste vän inte vill vara snäll mot mig? det vet man aldrig, jag som är så snäll mot henne liksom.. :S

Jaja, det stod iaf. grattis och vad glad jag blir för din skull, å sådär. sött ju! Så träd fram du anonyma! :)

Fick sålt en till order sådär på slutet, så det blev två sålda idag, känns kanon gött, första gången jag lyckas med två på en dag, så det går ju spikrakt uppåt, eller vad säger ni?

Sen sådär mot eftermiddagen blev det lite cider innan vi slutade för dagen, bara 4,5or då, för man kan ju inte sitta och sälja till folk på fyllan, så det var ju trevligt, och sen blev det då denna jäklans timmes långa bussresa hem, nu är jag hemma och funderar på vart min taskiga vän Ida håller hus, har ju viktiga saker att fråga henne ju! Hur som helst, blir det nog lite partaj ikväll, och kan tillomed tänka mig att vi hamnar hos Tili, så dagens fråga är ju då, vad ska man ha på sig? Tror jag röstar på min klänning som jag fick av Tobbisen i julklapp..

Nu är jag hungrig som ett monster, Tobbes mamma är på Ica och köper någon slags paj till mig, så snällt! Vilken dag detta är va? helt super mysig. Så hörs kanske lite senare eller imorgon, Puss hej!

VILL HA KAMERA, hade jag haft det hade ni sett en bild på en sliten, trött men riktigt nöjd och glad Evelina här :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha =) den anonyma var jag :D jag skrev mitt namn men det kom inte med för datan cpade.. men det var från mig iaf :D att du inte förstod de?:D är jätte glad för din skull iallafall!! =)

2009-03-28 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0