Jag som hade tänkt att köpa trisslotter och bli miljonär -.-'

Hej hej! Inte skrivit på ett tag, men har haft annat att göra. Idag var jag med Tobbe och hans bröder och hälsade på deras farmor och farfar, och Tobbes brorsdotter Tilda var där med, och hon är helt gudomligt söt! Blir så sugen på att själv ha en liten unge som jag får bära runt på helatiden när jag ser henne, hon är så söt!

Har ju vart hos spåkvinnan iaf. och tänkte säga lite snabbt vad hon sa, det första hon gjorde var att berätta lite om hur jag är som person, vilket jag tyckte stämde in på pricken på mig. Att jag är så jäkla kännslig och rädd för känslor är ju mer än sant. Glada känslor, som ledsna och arga, alla känslor flyr jag från och gråter så fort jag får chansen.. så det stämmer ju. Vad som är mer positivt med mig sa hon var att jag inte låter folk trampa på mig, och att jag är väldigt noga med att bli förstådd och inte ger mig förrens jag fått förklara färdigt saker. Det tycker iaf. jag är positivt :S Vet inte..

Sen tog jag inte med mig frågorna så glömde nog något, men iaf.

• Hur många barn kommer jag att få, om ens några?
Två barn säger hon att jag ska få, och de första när jag är 24-25 år, hon vill inte säga vad det är för kön på dom, för det sa hon att det kommer jag ändå inte vilja veta. Men det är iaf. Tobias som är pappa till bådatvå! :)

• Kommer jag gifta mig, och isf. med Tobbe?

Nej, vi kommer inte gifta oss inom de närmsta 5 åren iaf. men däremot kommer vi att förlova oss och flytta ihop i något liknande radhus.

• Vad kommer jag jobba med i framtiden, hur kommer min ekonomi se ut?

Ekonomin glömde jag fråga om, men kommer att få ett jobb nu till våren/sommaren i någon typ av affär, inte mataffär, men som säljer väskor, skor eller kläder.. eller någonting sådant.. Och efter sommaren kommer jag att gå någon kurs av nått slag med datorer, ett kurs på max ett halvår, som sen kommer göra så att jag får ett jobb inom tidning/radio eller liknande.

• Har jag, som många andra, någon med mig? Asså som en själ, eller ett spöke eller nått..

Ja det har jag! Två stycken, jag känner ingen av dom, men till min vänstra sida har jag en kvinna klädd i vit klänning med blont hår, hon är där för att hjälpa mig handskas med mina känslor och sluta vara rädd för dom, hon kommer antagligen att försvinna när jag lär mig detta..
Till min högra sida har jag en kille, som inte är riktigt nära mig ännu, utan en bit bort, han har uppknäpt vit skjorta och lite ledig stil, och han kommer att träda fram närmare mig efter sommaren när det är dags för mig att fixa dedär radio/tidnings jobbet. Han ska ge mig mod, styrka och attityd. Jag kommer att känna när han träder fram.

• Kommer jag vinna fett mycket pengar eller nått?
Jäkla skit fan, det glömde jag fråga ;(

• Har jag någon vän nu som kommer bli en vän för livet?
Det finns två personer som kommer vara mina vänner resten av livet, till och från. Den ena har mörkt axellångt hår och glasögon, vet inte riktigt vem det skulle vara. Den andra är "inte smal, men inte tjock, men med lite rundare ansikte" och så är hon fnittrig, blyg och försiktig, vilket enligt mig är Ida på pricken. :D


Sen sa hon lite andra saker också.. minns inte riktigt allt just nu, men det var iaf. spännande att vara där och absolut värt 500 spänn som det kostade för en halvtimme.. Nästa gång ska jag gå till en annan tjej som tar 800 spänn, men då är tiden obegränsad. Fan vad jag ska göra det, såfort jag får jobb och lön. (Vilket ju verkar bli nu till vår/sommaren)

Har förresten beställt en tattueringstid nu, 23/4, alltså om 7 veckor, vad det blir för motiv får bli en liten hemlis, dels för att jag inte har bestämt mig till 100% vad jag ska göra, och dels för att det blir roligare så.

Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Ebba

coooolt, jag vill med gå till spåtant! vem var du hos? och tatuera mej vill jag också..

2009-03-09 @ 15:59:24
Postat av: emi

gud va intressant jag tror på de där..vill oxo spå mig men vart gjorde du detta?

=)

2011-05-06 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0