Lugn kväll..

Awwn, det var ju Johanna som hade skickat kommentaren, anade nästan det lite, men så var det iaf! Sötis :)

Har precis kollat på Jag vet vad du gjorde förra lördagen, tycker det är as roligt de programmet, skrattar helatiden, skulle med vilja vara med på det! Hur kul som helst! Coolt med hypnos med, att man kan göra sånna grejer utan att vara vid medvetandet!

Har så jäkla ont i läpparna för dom är så jävla torra, svider som fan och inte ett lipsyl i sikte, så det är inte mycket att göra åt.

Skulle hem till mamma och pappa idag, men så blev klockan mycket, och fick inte med mig Tobbe och hit och dit så det blev inte av, lite synd tycker jag, hade sett fram emot det lite.. längesen jag träffade mamma nu, och då ska ni veta att jag är inte en sån som längtar hem! men nu gjorde jag faktsikt det.. Vet att mamma också hade sett fram emot det så blev lite ledsen.. men men, vi ska träffas på onsdag istället.. Då kommer pappa och hämtar mig på jobbet så får vi käka en god middag då istället.

Igår satt jag och Ida och drack lite vin och hade det sköj, roligast var när vi var ute och gick i den hemska skogen, enligt Ida iaf. som fan klämde ihjäl min hand där igenom, kanske lite mitt eget fel eftersom jag berättade det hemskaste jag visste om skogen när vi var ungefär mitt inne i den. Men det är smällar man får ta antar jag, har små sår på händerna nu av Idas naglar, men sånt är livet.

Imon ska jag nog ta mig till klitterbadet och simma lite, var några dagar sedan sist, men blir alldeles för trött efter jobbet så orkar inte då. men söndag imorgon så där har jag inga undanflykter, det är bara till att simma!

Nu ska jag spela lite på king.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såklaart! =) vilken lättnad det måste vara!! är jätte glad för din skull=) <3

2009-03-29 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0