Sakletaren

Fan va gött väder det är ute, visst det är lite regnigt och mulet men det är ju massa plusgrader iaf! och det är liksom varmt och man känner att såsnart det slutar mulna kommer solen titta fram och bara ge mig sommar!! Underbart!

Men det är en grej jag inte fattar, msn är inte på, den msn ikonen som ska finnas i högra nedre hörn finns inte, men helt plötsligt skrev Ida till mig på msn, eller det är Tobbes msn hon skrev till då, men va? Var är msn någonstans? och hur kan Ida skriva till mig? fattar noll just nu.

Jag och Tobbe har köpt massa olika choklader, vit choklad, mjölkchoklad, jordgubbschoklad och lite sånt, så den ska vi smälta sen och köra chokladfondue med jordgubbar, som vi också har köpt, så gött!

Nu kom Tobbe in, han har vart borta en liten stund, har letat efter han överallt, men nu kom han in genom dörren och sa att han har varit i förrådet, de enda stället jag inte letat på tror jag.. jaja, han kommer alltid ut därifrån med nya fynd, ibland är det stolar, nån gång var det en trumma, och en annan gång var det et litet sett med små knivar gjorda av ben eller nått. Denna gången var det en klocka.



Han är väl underbar min man? Nu ska vi till Ica och köpa cigg till Tobbes mamma. bye!

Kommentarer
Postat av: Jess

haha fan vad kul det låter:D att han är inne i förrådet och letar efter saker :D kan se de framför mig :D

2009-03-08 @ 19:11:19
URL: http://jesstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0