Svårt att välja en rubrik....

...när man skriver om så mycket olika saker.  (Ja hela den rubriken fick ju inte plats där uppe så skrev här med..)



"...And it ain't no use to sit and wonder why, babe"


Sitter jag och sjunger på just nu här i det gröna rummet.. ååh, jag älskar det gröna rummet så mycket att jga faktsikt nästan är lite ledsen över att flytta ner till själva huset 1 April, men jag antar att när jag och Tobbe fått adda till vår stil där så kommer jag älska det minst lika mycket! ååh, nu när jag kom att tänka på det så längtar jag ju! 1 April, go go go! 2 veckor left to go...

Jaha, så vad har Evelina, Sofie, Sandra, Sanna.. kalla mig vad ni vill.. (antar att det mest bara är Ida som fattar.. men ändå) för sig nu då? Inte så mycket faktiskt, tänkte spela lite tibia, men insåg ju att jag inte har prem längre och inte pengar till att slösa på det heller.. booring..

Men en sak som jag längtar efter verkligen är kattungar! För visst måste katten ha kattungar i sig? hon är ju stor som ett hus, rund som en boll och hård som en kanonkula, det måste vara kattungar där.. Det rör ju sig också! När man håller handen på magen så känns det som att dom inte bara sparkar där inne utan mer någonting liknande ett kattunge disco.. så klart som fan det är kattungar! Men när fan kommer dom ut då? har ju legat där hur länge som helst! Hur länge har en katt ungarna i magen egentligen?

Skulle faktiskt simma idag, tog mig helavägen till klitterbadet (ja jag vet hela vägen är typ 10 meter, men bara beslutet att ta på sig skorna och faktiskt pallra sig dit är jobbigt nog!) men när jag väl kom dit så är dörrarna låsta! VAFAN! men ajusde! dom öppnar 14:00 idag.. ja jaaa! Men efter all den ansträngningen som det tog mig för att ta beslutet en gång var jag helt slut när Tobbe stack dit klockan 14:00, så då stannade jag hemma istället och kollade på reprisen av melodifestivalen.

OCH FAN vad jag tycker att Petra är rolig! hahaha, skrattar helatiden högt för mig själv och TV:n när hon säger sina ironiska skämt som bara får tyst på hela globen utan ett enda litet fniss som ekar.. hahahahaha, gud, älskar henne!

Men nu ska jag.. hmm... göra nånting.. annat... som.... jag inte riktigt vet vad än... hade hoppats på att Ida skulle vara online, men ack det var hon inte, och det var ingen annan i mit "yes" kattegori heller.. den andra kattegorin heter såklart "no" så hoppas inte någon av er som är online nu läser detta och inser att ni finns där, pinsamt det skulle kännas.. Men antar att jag inte är i er favvo kattegori heller då.

Så hejdå alla yes- och no:are, och hejdå för er som inte ens finns på min msn, hejdå..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Katten kanske har blivit på smällen tidigare, men hon kan inte vart det när ni fick henne för då hade ni redan haft kattingar=) Katter är gravida i ca 9 veckor =)

2009-03-17 @ 12:15:40
Postat av: Johanna

på smällen nyligen* menar jag

2009-03-17 @ 12:16:13
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-17 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0