Jobb!

Hej alla mina vänner! Oj, nu var det 2 dagar sedan jag uppdaterade senast,  men ni ska veta att jag har haft mycket att göra! Har gått två provjobb dagar nu då hos swe media för att förhoppningsvis då få jobb efter tre sådana, men behövde inte vänta så länge utan fick en anställning redan idag, så imorgon börjar jag jobba för pengar! GÖTT! Jag har alltså ett jobb!!! Det ni, trode ni inte va? ;) Men så är det, så nu är jag redo att börja göra lite pengar! Och det är roligt också ska ni veta, älskar fan telefonförsäljning, alla som säger att det är ett skitjobb är bara dåliga på det, för det är jätte roligt faktsikt, drivande och utvecklande, japp ett riktigt kanonjobb enligt mig själv..

Så imorgon börjar jag klockan 8 min första dag som anställd på swe media! Ville bara meddela det. Nu ska jag sova! om jag ska orka upp, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!! :D vad glad jag blir för din skull!! :D vad roligt för dig!! =)

2009-03-27 @ 15:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0