cp vakt har jag sagt!

Jag visste att jag inte skulle ha festat denna helgen! Eller ja, det är ju faktiskt iofs. inte ens helg, inte igår iaf. men skulle ju självklart festa ändå, och vems fel är det? Idas såklart, hon ska alltid få mig att bli sugen på att festa, hur osugen jag än är från början..

Det blev alltså en förfest hos Johanna med mål att gå till Harrys pop quiz, hade säkert kunnat bli jätte roligt, jag var på G, lagom full, gott humör och vädret var milt.. Men vad händer? Jo! När vi börjar närma oss Harrys går jag och Tobbe med armarna om varandra så som man gör när man är kär, vakten utanför Harrys har väl aldrig vart kär, eller iaf. så lär ju ingen ha vart kär i honom så han fattar väl inte dedär med att ha armarna runt varandra...

Han tyckte iaf. att jag var "aaalldeeelleeees fööör fuuull!" Så jag fick alltså inte komma in. Detta grundade han alltså på att Tobbe hade hållt armarna om mig, som om jag inte kunde gå själv, dessutom hade vi "vinglat fram" get a life!

När det sen blev Tobbes tur att gå in så "är det ju inte ens hans legg" eeh?? och vad är felet på denna cp vakten? Man ser ju att det är Tobbe på bilden!? Han kunde hela sitt personnummer utantill när vakten frågade och även mellannamn... (Varför ens fråga om han inte bryr sig när Tobbe svarar rätt?) Det som skiljer är väl att han har rakat av sig håret, och jag vet inte hur det är med just den vakten men vissa människor har faktisk för vana att byta frisyr sådär nån gång då och då...

Vi kom alltså inte in, och vakten kallade på polis som skulle kolla om Tobbe hade använt sig av falsklegg, Låt dom komma! Tänkte jag, ville bara se den fula vakten bli knäckt så undertiden vi väntade på dom så snackade vi lite med vakten, bland annat om att mina vänner som redan kommit in hade druckit betydligt mer än mig och hade ju tydligen inga problem med att komma in??

Vakten var dock arg och "säker" på sin sak.. och jag sa till honom
"Okej om ditt första intryck av mig var att jag var för full, men nu ser du ju att du hade fel, så kan du inte bara släppa stoltheten och erkänna att du hade fel?"
"Nää det kan jag inte, du är för full"
säger cp vakten och ser dum i huvet ut.
"Alltså, säg som det är att du inte vill släppa in mig för att du tycker att jag är tyken eller nått då istället för att säga att jag är för full, för det vet vi båda att jag inte är?" säger jag och är rätt fett förbannad. (Har ju ändå vandrat hela vägen till stan..)
"Du är tyken, och jag har rätt att inte släppa in dig om jag tycker att du är tyken..." Säger det jävla puckot!
"EH?! JA...HA... Men säg att det är därför jag inte kommer in då?? Istället för att skylla på att jag är för full, det är ju precis det jag säger!!"


Cp vakten ändrade inte sin åsikt utan det var inte Tobbes legg och jag var defenitivt för full för att komma in.. Polisen orkade inte ta sig dit eftersom dom var för långt borta dock, så vi sket i allt och drog hem.

Som sagt, jag skulle fan inte ha festat........  IKVÄLL! ska jag nog jobba på pizzahörnan i alla fall, blir kul.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAH asså jävla CPFITTVAKT, seriöst vill bara ta hans fula jävla nylle och skrapa det fram och tillbaka på asfalten och sen köra ÖVER HONOM med hans fula audi TT som han är så JÄVLA stolt över. Större, fulare och stördare tönt får man fan leta efter, och inte lär man hitta någon FÖR DET FINNS INTE

2009-05-08 @ 11:11:40
Postat av: Johanna

hahaha :D nej alltså det var så jävla sjukt!!!!! stöd vakt :S:S han borde få sparken!!!!! Hoppas du och tobbe får det mysigt ikväll! =)

2009-05-08 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0