Den eviga frågan..

Åååh, ska jag festa? Ska jag inte festa? Jag vet inte än..

Hatar sånna här dagar när man verkligen inte vet, när det inte ens lutar åt nått håll, alltså jag ville ha en vit helg, å festade ju ändå i torsdags, men det var så jävla misslyckat på grund av den super misslyckade vakten så känner mig inte tillfredställd.

Men ändå känner jag inget stort behov av att stilla det jag inte fått tillfredställt, eller asså.. nej kan inte förklara, mer än att det helt enkelt inte lutar åt något håll..

Men men, Ida kommer hit sen, men hon ska på en fest som jag inte vill på, inte för att jag vet om jag ens får komma men har ingen lust med det iaf. Har ingen aning om vad Johanna ska göra ikväll heller, för hon svarar inte :@ (Känn dig pikad Johanna)

Nej, jag ska snart ta å diska eller nått istället.. Har ätit en fett god frukost, mmmmmh, lingon grova med ost och paprika och gurka och en kanongod juice med en frukt i som jag inte kan stava till, mmmmh!

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0