Krispiga vofflor!

Recept:

Ett paket med voffelpulver
Lika mycket vatten som det står på paketet.
Lika mycket smör som det står på paketet.
Visspa, häll i voffelgärnet, käka!



Ååååh, är så jävla mätt för jag och Tobbe har precis gjort vofflor och jag har tryckt i mig ett par kan jag säga... Men gött var det! Fattar inte varför vi gör det så sällan?? Det är enkelt, gott, mättande och går skit fort att göra! Nää, de lär vi göra fler gånger.

Det blev ju att vi festade igår trots allt, var hos Johanna och förfestade, sen flyttade vi oss hem till mig och Tobbe och sen orkade inte jag mer, var ju som sagt inte speciellt sugen, men Ida, Johanna och Johanna drog vidare till Bratt medans jag och Tobbe stannade kvar och spelade GH hela natten.

Fan älskar GH! Det är så jävla kul ju, trode att det var as tråkigt men älskar det ju! I alla fall när man spelar på trummorna, sjukt mycket lättare än gitarren! Fattar noll på den, ska väl inte påstå att jag fattar så mycket av trummorna heller, speciellt inte när man ska använda foten också, Hallå? Hur många bollar i luften ska man behöva ha eller? Men hajjar ju lite mer på trummorna iaf, har börjat köra på medium nu (Vilket är bra för att vara mig) men lär nog ta ett tag innan jag vågar mig på hard.. brrrrrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0