men vilken sås ska man ha till da?

Åååh, fick inte hem Martin i förrgår som jag ville, men igår drog han iväg, skööönt, dock skrev han till Tobbe redan senare på kvällen att han ville komma tillbaka, men icke! JAG vill ha min man lite för mig själv också!

Så igår ville jag bara starta om (efter två veckors umgänge med Martin..) så jag tog och storstädade lite här hemma, dock tröttnade jag rätt snabbt så sovrummet får fixas idag, liksa så tvätten.. men har kommit en bit på vägen iaf. och man får mer lust att leva när man faktsikt ser tv bordet och diskbänken och sådär..

Idag vill jag och Tobbe laga en god middag, köttfärsbiffar inlindade i bacon, mmmmmmmmmmmh!!!!! tänkte ha fetaost i, men nått säger mig att jag ska skippa det, gillar inte att upptäcka hemliga grejer i mat som jag inte kan se på utsidan.. eller ja, inte för att de skulle va så hemligt om jag själv lagt i det.. men men..

Ikväll blir det kanske pop quiz med Ida och Cristina. För ja, frisören från norr är i Falkenberg och hälsar på för att bli Idas kavaljer, då hon har väldigt svårt för att kalla en kille för kavaljer, hallå?? Det kan ju betyda att man ska gifta sig, skaffa barn, hus, volvo, hund, you name it! Nepp, Ida tar en kvinna till balen, det blir säkrast så. eller?

Det bästa är att Christina har med sig sin lilla hund! YES! och jag och Tobbe ska vara hundvakt åt den under balen, fantastiskt, älskar den redan, och har inte ens träffat den.

NU: Handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0